10.9.09

"je ogen zijn schoon..."

[img: wespennest]... zei ze, maar ik vermoed dat de dokteres gewoon bedoelde dat het oog niet beschadigd is (alhoewel, met die stoeizieke thirty-something-singles van tegenwoordig weet je nooit).
Dus toch maar even met uitgestelde spoed naar het oog laten kijken want de papercut die de zonnebloem me recht in het oog cadeau had gedaan 'voelde' ik nog steeds en het was allesbehalve een leuk gevoel. Zonnebloem, of aardpeer, wie zal het zeggen, beide zwijgen in alle talen en kijken naar de ander... Soit, een zalfje en wat kunsttranen zouden soelaas moeten brengen, "anders moest ik maar eens terugkomen" (jaja ... alleen een dikke knipoog ontbrak nog).

Maar met een beetje mee pech had ik er dus zo ongeveer uitgezien, ik had zo het Moederschip op gekunnen.

2009 werd ook het jaar van de wesp, veel wespen en agressieve wespen, iedereen lijkt dit jaar wel eens gestoken te zijn (massahysterie?). Gewoon eens kijken, 'of er niet iets in zit' voor je je voetjes in je bottinen of je muiltjes schuift kan natuurlijk al veel doen, maar soms heb je gewoon een voorgevoel, of zag je een 'teken' dat je op je tellen moet passen bij het passen, of je moet niet veel passen tellen. Hoe mooi ze dit ook in elkaar kunnen "spouwen", ik weet niet of ik die botten ooit nog gerust zou kunnen aandoen.

Te veel wespen, te weinig Vespa, en ziedaar ik heb een planning-barometer... misschien moet ik maar eens wat meer op mijn planning-barometer kijken.

Update: Google is blijkbaar bezorgd over mijn ogen want hier en daar maken ze spontaan het lettertype wat groter (waar je je zoekterm typt bv.). Mijn zicht was nochtans 10/10 volgens de dokteres maar ja, als ze een verborgen agenda had kon het evengoed een flinke 7 geweest zijn... Misschien zijn ze aan het azen op een Any Surfer Label, maar op deze manier is dat een beetje dwaas U ZOCHT THE MEANING OF LIFE VOOR SLECHTZIENDEN en voor de rest wij weten het maar je gaat het toch niet kunnen lezen

3 comments:

Anonymous said...

Wat een knap stukje werk, dat nest!!

Ik ben niet gestoken dit jaar!Kan nog komen natuurlijk!
En......ik kon het wel lezen, brilletje op, dat wel!
Ik had ook al gemerkt dat Tante Google haar lettertype vergroot heeft!!
Misschien word ze zelf wat kippig !!

the666bbq said...

ze (google) is de laatste tijd nog wel meer van plan he ;-) morgen 15 september zouden ze misschien wel eens met een vervolgpuzzelstukje kunnen komen voor hun raadseltje van een dikke week geleden...

Anonymous said...

Ik weet van niks, ik was in Portugal. Geen laptoppie mee en geen internet gebruikt!!!
Wel zo rustig.
Ik zag je laatste logje...en ben maar eens op zoek gegaan, naar dat antwoord van je. Normaal gesproken kijk ik niet meer terug!
Zo lastig.Ik vind het veel prettiger om elkaar over en weer af en toe te bezoeken!

Groetjes thea