30.12.10

aftelleuh ...

2011-new-year

hmm, koningspoedel-meets-Poema-meets-Eszo, als dat mijn fortunecookie is voor 2011 dan ziet het er op het eerste zicht niet zo goed uit (maar wat heb ik te klagen, zie zsazsa daar staan). Verder geen goede voornemens dit jaar (die van 2010 staan nog allemaal open), ik zie wel gewoon wat er op me afkomt; ook geen slechte trouwens, dat scheelt.

See you ... next year.

BTW : no perfectly fine (is that an understatement) whisky was harmed in any way during this dangerous experiment; unfortunately we cannot say the same for the diluted apple juice ... may it rest in peace.

BTW2 : post 333, een half duivelke !!

10 comments:

bart said...

may the Talisker be with you!
tot nostejoare!

meneer Boerenerf said...

hmm, Talisker, al veel te lang gleden dat ik dat nog eens gedronken heb. Geen slecht idee voor vanavond, ne keer in de de kast duiken.
Prettige feesten!

the666bbq said...

springbank en wat highland parken stonden er ook nog maar te ver van leeg om model te spelen ;-)

laat het ulle smaken ...

meneer Boerenerf said...

Springbank en Highland park staan er hier ook, 't is door diene Highland park dat ik mijne Talisker verwaarloosd heb...

Anonymous said...

Jaja, en ik zal me nog maar 6 maanden onthouden, grrrr...

meneer boerenerf said...

Meneer boerenerf zijn slecht karakter komt boven, met een brede grijns sluipt hij naar madam appelboom en oh zo stilletjes, nauwelijks hoorbaar, fluistert hij in haar oor: 'Glenfiddich 21 years - finished in Carribean rum casks and hand selected for bottling, a rich, luxurious malt with notes of vanilla, toffee and new leather'

Marleen/Wiz said...

Wat een gave foto is dit geworden, fantastische vormen in de 'vloeistof'!
Ook nog de beste wensen en dat het maar een kiemkrachtig nieuw jaar mag worden;-)
Die Falco ziet er weer als nieuw uit! (vergeleken met de onze:-00)

Anonymous said...

Mevrouw onderdeappelboom kromt haar rug als een kat en blaast vervaarlijk naar meneer Boerenerf! (maar ze kan er ook om lachen :-)
PS In sherryvaten is hij nog lekkerder...

Unknown said...

Een hele geruststelling dat het maar appelsap was. Als er iets leeg moet gemaakt worden om model te staan, wil ik wel helpen hoor. Zeker in het geval van Springbank (10?) en Highland Park (12? en/of 18?).

the666bbq said...

je mag die wildcards/vraagtekens alledrie keihard vervangen door groene vinken Bert ... heb ooit ne keer goddank een indrukwekkende tasting meegedaan ;-) en die waren me bijgebleven (hoewel die Springbank toen dichtgebleven is - misschien omdat ik, barbaar, de Chivas ook nog ok vond; voor 'door de week' en bij het koken toch zeker).