23.2.10

we gaan op reis en nemen mee ...

Het schijnt dat er nog plaatsen zijn op de studiereisbus (en de slaapplaatsen uiteraard, da's nogal wiedes), en dat die vanaf nu ook publiekelijk toegankelijk zijn, en dat de gasten op aangeven van de eigen grenzen volledig opgenomen zullen worden in de groep, dus wie niet weet wat te doen tussen 22 en 25 mei (verlengd weekend en al) ... tuintjes kijken in de Loire-streek is dan een optie.
Informatie en nog meer inlichtingen (emiel adres een beetje aanpassen voor je op verzenden drukt of het zal niet lukken - truuken van de foor, een schamele poging om de ontvanger te vrijwaren van automatische mails)

btw, ik ken daar ook bijna niemand, en die fulltime gids lijkt wel ok ;-)

veggies @ Villandry - Creative Commons by sybarite48
veggies @ Villandry - Creative Commons by sybarite48

hmmm, summertime, veggietime...

3 comments:

Anonymous said...

In een ver en vaag verleden (vijfde middelbaar) was ik daar ook... Weinig van blijven hangen vrees ik, behalve dat die kastelen toch allemaal net even anders dan de andere waren.

'k Zou best zin hebben, maar wegens al andere plannen voor die periode...

Anonymous said...

Daar zeg je wat....rare mails? Die krijg ik niet maar ik kan wel van alles winnen als ik je blog bezocht heb!!

Groetjes Thea

the666bbq said...

e hebt gelijk Thea, het is blijkbaar het gratis bezoekerstelletje op de blog die deze popups gooit (en niet altijd even lieve blijkbaar), maar de snoodaards zijn wel zo slim om de eigenaar van de teller NOOIT een popup te geven - wat niet weet niet deert zullen ze gedacht hebben. Het deert me natuurlijk wel dat mijn lezers zich storen aan de popups (terecht). Dat zal me al wel eens een lezer gekost hebben (onterecht).

Ik mag dan wel zeggen dat ik die getallen niet zo belangrijk vind, ze geven wel aan wanneer het tijd wordt om te stoppen en andere leuke dingen te doen - Voorlopig nog niet, waarvoor dank ;-)

Ik had google analytics toch al lopen dus eigenlijk mag motigo weg... bij deze.